PL Supergel

MASALAH PANCUTAN PRA-MATANG

Apakah sebab utama berlakunya Pancutan Pra-matang?

Sensitiviti Melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN . Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi. Keinginannya terlalu melampau hinggakan tiada buku, video, teknik atau senaman yang boleh menghalangnya. Keberahian yang Terlalu Tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal ke semua bahagian seksual anda – daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda. Pancutan pra-matang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda tidak menjadi tidak seimbang dan anda akan TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda. Oleh itu apakah penyelesaiannya???

PL SuperGel – Akan Menenangkan Sensitiviti Melampau itu!!!

Kini anda mampu beraksi dalam tempoh yang panjang untuk merasai cengkaman pasangan anda apabila dia mencapai orgasme. Persiapkan diri anda dan perangi masalah fizikal yang menyebabkan pancutan pra-matang. PL SuperGel adalah satu produk yang amat berkesan, ianya akan membolehkan anda memuaskan pasangan anda dengan permainan yang cukup lama. Bahkan anda akhirnya akan berjaya membina KAWALAN SEPENUHNYA ke atas pancutan anda dengan usaha anda sendiri yang akan bertahan seumur hidup anda.

Anda Pasti Berjaya… Itulah Jaminan Kami!

Tanya diri anda sendiri 3 Persoalan ini :

1. Adakah anda mahu bertahan selama mana yang anda mahu dan menikmati kesemua aspek hubungan seks yang hebat tanpa perlu memikirkan sama ada anda mampu bertahan?

2. Adakah anda mahu bertahan cukup lama untuk memberikan kenikmatan maksimum kepada pasangan anda, merasai cengkamannya apabila anda memberikannya orgasme berganda?

3.  Adakah anda mahu menamatkan kekecewaan dan keaiban pancutan  pra-matang UNTUK SELAMANYA?. Oleh itu dapatkan PL SuperGel sekarang juga. Anda akan dapat melihat sendiri  – TANPA RISIKO – Bagaimana produk ini akan melambatkan pancutan anda, menambahkan ketahanan seks dan memendekkan masa pemulihan tenaga anda.

Ianya selamat, asli dan tanpa risiko. Anda akan berpuas hati dan akan mendapat merasai hubungan seks terbaik dalam hidup anda. Kami jamin!!!. Berikan ketegangan paling keras dan tahan lama yang pernah dia rasai!!.

Ejakulasi Pra-matang (PE) Masalah Lelaki ‘SEMINIT’

Dewasa ini ramai lelaki yang kini mengalami masalah lebih serius iaitu MALU berjumpa doktor (kerana mungkin menganggap diri mereka tidak macho jika berbuat demikian) disebabkan menderita ejakulasi pra-matang dan disfungsi ereksi (ED).

Tidak seperti ED yang lebih banyak di kalangan veteran, PE merupakan aduan disfungsi seksual paling utama terutamanya di kalangan lelaki muda berusia 40 tahun ke bawah. Malah, lebih ramai lelaki berpelajaran tinggi yang menghidapinya. Lebih menyedihkan, ia turut menjejaskan potensi pasangan untuk mendapatkan zuriat. Mari kita lihat dan dengar apa masalah sebenarnya dengan gangguan kesihatan lelaki yang satu ini.

“Suami saya mempunyai banyak persamaan dengan SUPERMAN … Kedua-duanya begitu CEPAT ”. Malah, “ia selalunya berlaku SEBELUM pun sempat saya memasuki bilik tidur”. Kadangkala, “dengan hanya MENCAKAR belakang saya, dia sudah mencapai KLIMAKSnya ”.

“Ada ketikanya saya merasakan seperti BANK SPERMA sahaja, dia buat DEPOSIT dan pergi begitu sahaja”. “Pernah tengok ARNAB BERLARI? Mula dan tamat! Macam tulah”. “Saya pernah menyuarakan untuk menemaninya berjumpa doktor, ada sesuatu yang boleh dilakukan berkenaan dengannya”.

Tetapi dia ENGGAN dan hanya tahu meminta maaf serta mengulangi janjinya untuk berusah lebih di lain masa”, begitulah lebih kurang KEHAMPAAN seorang isteri  yang mana suaminya bermasalah PE.

 

PL SuperGel

PL SuperGel digunakan KHAS untuk LELAKI TAHAN LAMA 100% HERBA TEMPATAN

BAGAIMANA PL SuperGel BOLEH MENJADI BEGITU … SUPER? Beginilah caranya bagaimana PL SuperGel bertindak… PRESTASI YANG MEMBANGGAKAN DAN KEPUASAN SERTA-MERTA!.

PL SuperGel adalah satu produk herba 100% buatan tempatan. Produk ini disahkan bebas dari bahan aktif KIMIA menerusi analisis makmal yang berprestij CEPP (Engineering Chemical Pilot Plan) UTM.

PL SuperGel mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu mengurutkan PL SuperGel di bawah kepala zakar anda iaitu di bahagian yang mempunyai urat hanya sekali sahaja sebelum persetubuhan.

Hanya gunakan PL SuperGel sebelum persetubuhan sahaja. Sekiranya anda tidak merancang untuk bersetubuh pada hari tersebut, maka PL SuperGel tidak perlu digunakan.

PL SuperGel akan menyerap sendiri ke dalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali di barat sebagai German Trans Dermal Delivery System . Kaedah ini amat berkesan untuk penyerapan nutrien melalui kulit. Oleh itu, bahan-bahan asli yang telah digunakan turun-temurun ini seperti pati dari pelbagai botani, vitamin kompleks dan antioksidan akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya (saraf sensitiviti) dan berkesan serta-merta. Ianya TIDAK SAMA SEKALI menggunakan GAMBIR SARAWAK di dalam kandungannya.

Satu cara mudah dan selamat untuk menghentikan Pancutan Pra-matang (Premature Ejaculation) – Tanpa pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa Suntikan, Tanpa Buku – Hanya dengan sapuan SuperGel – 100% Asli – Tanpa Ubatan. Hasil segera yang berkekalan selamanya!. Ubat tahan lama PL SuperGel adalah herba yang diperbuat daripada resipi istimewa yang dikumpulkan dari Buku Tradisional Melayu Lama .

Kemampuan setiap lelaki untuk BERTAHAN LAMA ketika bersama pasangan masing-masing berbeza mengikut faktor umur, kesihatan, keadaan fizikal, psikologi dan emosi. Tidak dapat dinafikan bahawa kaum lelaki seboleh-bolehnya ingin bertahan selama mungkin ketika mengadakan hubungan seks ataupun sekurang-kurangnya mampu bertahan sehingga pasangannya merasa puas atau orgasme terlebih dahulu.

Keinginan untuk bertahan lama mungkin boleh dikaitkan dengan faktor keegoan (tidak macho) atau naluri kelakian. Disamping itu juga, ada di kalangan kaum lelaki menghidapi masalah EJAKULASI PRAMATANG (Premature Ejaculation). Masalah ini juga dikenali sebagai masalah cepat klimaks atau pancutan mani awal adalah satu isu yang amat menekan kaum lelaki dan juga pasangannya.

Ejakulasi Pramatang biasanya berlaku kepada mereka yang baru sahaja memulakan hubungan seksual di mana pasangan lelaki tidak dapat mengawal klimaksnya lalu memancutkan mani awal.

Wahai para suami sekalian. Jangan sampai nanti isteri mentertawakan kita “apalah abang ni… harap jer badan tegap, muka hensem tapi atas katil mmmm dah lah lembik cepat Game Over pulak tu, macam main game online” . Adus.. Untuk para suami janganlah kita menjadi lelaki “Touch & Go”. Jangan nanti isteri sendiri mengutuk kita di belakang disebabkan masalah kita.

Tetapi… Anda tidak perlu bimbang kerana di sini ada jalan penyelesaiannya.

Tahukan anda? Mengikut anggaran Persatuan Andrologi Malaysia, terdapat lebih dari 2.2 juta lelaki di Malaysia mengalami masalah lemah tenaga batin dan cepat pancut. Jumlah sebenar ini mungkin lebih 3 kali ganda. Tetapi masalah ini hanyalah dapat diketahui oleh diri sendiri dan pasangannya sahaja.

Kerana kejantanan seorang lelaki hanya teruji di katil sendiri. Rahsia seorang lelaki akan terbongkar, apabila kalah teruk di katil sendiri semasa berasmara dengan pasangannya. Ramai lelaki yang kelihatan hebat dan gagah di luar tetapi kalah teruk di atas katil sendiri. Adakah anda juga dalam kategori ini?

Dengan PL SuperGel anda akan terkeluar dari statistik di atas.

Lelaki akan merasa tertekan dan seolah-olah maruahnya akan jatuh di hadapan pasangan wanitanya. Keadaan ini diburukkan lagi apabila pasangannya menyuarakan perasaan kurang puas dengan hubungan kelamin mereka.

Mengikut kajian yang pernah dijalankan oleh Dr. Alfred Kinsey. Beliau mendapati sebilangan besar lelaki (respondennya ialah Rakyat Amerika) hanya dapat bertahan seminit setengah daripada awal hubungan penetratif sehingga ke peringkat pancutan mani. Sebilangan lagi dapat bertahan dua minit dan jarang sekali mencecah sehingga 15 minit.

KELEBIHAN PL SUPERGEL

* Mudah dan pantas digunakan, tidak perlu buang masa lama-lama gunakannya.

* Setiap kali  penggunaan/sapuan, kesannya akan bertahan sehingga 24 jam.

* Pengambilan sangat minima, boleh digunakan sehingga 50 kali untuk setiap botol.

* Tiada campuran Gambir Sarawak & Kimia . 100% Herba Buatan Tempatan.

* Tidak menimbulkan rasa kebas, panas pada zakar dan kemaluan isteri anda.

* Tiada bau, melekit atau berminyak. Isteri anda tidak akan tahu jika anda tidak memaklumkannya.

* Bersih, suci (boleh dibawa solat), selamat, mudah dan sangat efektif!.

TEKNIK PENGGUNAAN PL SUPERGEL
Cara 1:
Ambil 1 sukatan PL Supergel sapu urat bawah dagu dan takok sehingga kering. Tunggu 1/2 jam lagi lama lagi baik sebelum melakukan persetubuhan, ini adalah kegunaan biasa yang boleh tahan lama sedikit daripada tidak guna langsung. ( tahan lama 30 – 45 minit)
Cara 2 :
Ambil 2 sukatan PL Supergel sapu keseluruhan kepala zakar, urat bawah dagu, takok dan kepala sekali sehingga kering tunggu 1 jam lagi lama lagi baik. Ini dapat bertahan lebih lama lagi daripada kegunaan pertama. (tahan lama 1 jam-2 jam)
Cara 3:
Ambil 3 sukatan PL Supergel sapu keseluruhan kepada zakar biar kering (tunggu 2 jam) lepas itu ambil 2 sukatan  PL Supergel sapu sekali lagi biar kering dan tunggu 1 jam setengah lagi lama lagi baik. Ini memang sukar untuk keluar mani, kalau basuh dengan sabun sekali pun memang sukar untuk keluar kerana kepala zakar anda sudah ada 2 lapisan PL Supergel dan ianya boleh bertahan sehingga 2 hari.

KELEBIHAN PL SUPERGEL
Setiap kali penggunaan/ sapuan PL Supergel, kesannya akan bertahan sehingga 24 jam.
Pengambilan PL Supergel sangat minima, PL Supergel boleh digunakan sehingga 90 kali untuk setiap botol.
Tiada campuran gambir Sarawak & kimia. 100% herba terpilih.

Tidak menimbulkan rasa kebas, panas pada zakar dan isteri anda.
Tiada bau, melekit atau berminyak. Isteri anda tak akan tahu jika anda tidak memaklumkannya.
Bersih, suci (boleh dibawa solat), selamat, mudah dan sangat efektif!

PERHATIAN!!!

PL SUPERGEL™ tidak mempunyai sebarang kesan sampingan kecuali anda akan terasa berangin pada zakar anda, ini adalah perkara biasa kerana salah satu kandungannya ialah daun pudina untuk membantu penyerapan ubat ke dalam kulit.
Selepas anda sapu PL Supergel dan menunggu selama 2 jam (lagi lama lagi baik), selama tempoh tersebut sekiranya anda ingin kencing anda boleh membasuh zakar tetapi hanya menggunakan air sahaja TANPA SABUN kerana sabun akan menghilangkan kesan PL Supergel.
PL SUPERGEL™ ini juga mempunyai rasa pahit kerana ianya adalah berasaskan tumbuhan herba 100%. Oleh itu anda dinasihatkan supaya membasuh dahulu zakar dengan air biasa TANPA SABUN untuk menghilangkan rasa pahit itu.

PL SUPERGEL LULUS UJIAN MAKMAL DAN 100% HERBA

CARA ORDER EKPRESS/SEGERA

PERCUMA POS LAJU!

PERHATIAN: Jangan bimbang,anda berurusan dengan orang yang menjalankan perniagaan internet sepenuh masa dan profesional, 100% di jamin barang akan selamat sampai ke tempat anda.Jika anda di kawasan Kelantan boleh ambil by hand jer!!

-KAMI  FAHAM BARANG YANG DI POS SULIT DAN AKAN MENJAGA PERKARA INI-

Langkah 1 : Harga Produk SUPERGEL

plsupergel.jpg

1 BOTOL RM 50 TERMASUK POS

2 BOTOL RM 90 TERMASUK POS

3 BOTOL RM 120 TERMASUK POS

Langkah 2 : Butiran Pembayaran

Lakukan pembayaran berjumlah RM50/RM90/RM120 ke salah satu akaun dibawah menggunakan kaedah Fund Transfer atau ATM Transfer atau Cash Deposit

BANK IN KE SALAH SATU AKAUN DI BAWAH

maybank.gif
No. Akaun: 103052021009 (MAYBANK)
Nama: ALIAS BIN IBRAHIM
cimb-bank-logo.gif
No. Akaun: 03030001005205 (CIMB)
Nama: ALIAS BIN IBRAHIM
No. Akaun: 220241644633 (BANK RAKYAT)
Nama: ALIAS BIN IBRAHIM
No. Akaun: 4736638134 (PUBLIC BANK)
Nama: ALIAS BIN IBRAHIM
No. Akaun: 0310429000203109 (BSN)
Nama: ALIAS BIN IBRAHIM
No. Akaun: 03045020103139 (BANK ISLAM)
Nama: ALIAS BIN IBRAHIM
Masukkan email: admin@kedaibest.com jika buat online transfer

SMS DETAIL BAYARAN KE 012 982 8001

Kedaibest,Nama Produk,Kuantiti Produk,Jumlah Bayaran,Tarikh, Masa,Nama,

Email(Untuk Send Invoice & No Rujukan Pos) Serta Alamat Untuk Penghantaran Prod

 Contoh:

 Kedaibest, PLsupergel,3 botol,RM120, Maybank, 20/04/2012, 1.10 PAGI,TENGKU FAIZAL SOFYAN,eramache@yahoo.comLOT 978A, BATANG MERBAU, 17500 TANAH MERAH KELANTAN.

Send ke 012-9828001

JIKA ADA PERTANYAAN SILA SMS kedaibest pertanyaan anda dan send ke 019-9827789

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...